مقالات سئو

ساخت وبلاگ


فی مابین متا تگ‌ها، توضیحات متا (Meta Description) از اهمیت بالایی شامل است. سئو در مشهد تگ توضیحات متا در واقع چکیده‌ای از محتوای وبسایت را ارائه می دهد که از دیده بازدیدکنندگان نهفته میباشد و تنها برای فهم و شعور خوب موتورهای کاوش به کار گیری می‌شود.

در قبلی خیر چندان بدور توضیحات متا نقش مهمی در سکو شما در نتیجه ها موتورهای کاوش اعمال میکردند، با این وجود گوگل جدیدا اعلام نموده است که تگ توضیحات متا هیچ تاثیر مستقیمی بر درجه بندی سایتها ندارد. درصورتی که به‌این گزاره با تمرکز بیشتری نگاه کنیم متوجه میشویم که توضیحات متا بطور غیرمستقیم بر سکو شما در گوگل تاثیرگذارند، پیرو استدلال آن را آنالیز خوا‌هیم کرد.

اهمیت توضیحات متا چقدر میباشد؟
محتویات توضیحات متا در حاصل جستجوی گوگل قابل رویت میباشد. زمانیکه تارنما شما فی مابین صفحه ها بسیار دیگری در گوگل به یوزرها اینترنتی نشان داده می شود، صرفا توضیحات متا و تیتر کاغذ قابل رویت میباشد و همین دو استدلال میباشد که به یوزرها در گزینش شایسته ترین فیض امداد میکند.

بعنوان نمونه در حالتی‌که شما بدنبال بلیط هواپیما باشید و بین حاصل توضیحات متا ی کاغذ‌ای مشمول ارزش باشد، به احتمال زیاد آن وبسایت را به بقیه مورد‌ها ترجیح میدهید.


درج داده ها در توضیحات متا

هر توشه که شیت ای از وب سایت شما در نتیجه ها جستجوی گوگل نشان داده می شود در واقع یک Impression چهره داده میباشد و زمانیکه مخاطب بر روی این فیض کلیک نماید برای شما یک Click در حیث گرفته می گردد. تعداد کلیک به نسبت اکران یا این که نرخ کلیک وبسایت شما (Click-Through Rate: CTR) در شیت حاصل جستجوی گوگل تاثیر متعددی بر جايگاه بندی شما از حیث گوگل خواهد داشت.

هرچه CTR صفحه ها وبسایت شما فراتر باشد در مرتبه بندی گوگل مقام بهتری خواهید داشت و این دستور اهمیت تگ توضیحات متا را خوب آرم می دهد. پژوهش ها نو نماد می دهد که گوگل در الگوریتم رنک برین (RankBrain) خویش اهمیت متعددی برای توضیحات متا از جهت ارتقاء نرخ کلیک CTR قائل میباشد.

برای کسب داده ها بیشتر در‌این حوزه توصیه می کنیم نوشته‌علمی ctr چه است را در وب سایت وبسیما مطالعه نمایید.

نکته: از دست اندرکاران تاثیرگذار دیگر بر درجه تارنما شما نرخ پریدن یا این که بانس ریت (Bounce Rate) صفحه های وبسایت میباشد. نرخ پریدن یا این که بانس ریت (Bounce Rate) در واقع درصد عده ای میباشند که فارغ از اجرا هیچ شغل مفیدی یا این که بازدید از ورقه دیگری از تارنما شما از آن بیرون گردیده و به ورقه حاصل کاوش برمیگردند، این دستور به گوگل علامت می دهد که توضیحات متا شما با محتوایی که در ورقه دارید گوناگون میباشد و در مرتبه شما تاثیر منفی خواهد داشت.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت: 12:05


محتوای بی کیفیت را به چندین شکل تعریف‌و‌تمجید کرده اند. محتوایی که وسعت یه خرده سئو سایت دارااست و داده ها متبوع مخاطب را به وی نمیدهد. محتوایی که بصورت بدون نقص محتوای وبسایت دیگری را نسخه برداری نموده است و مواقعی از این قبیل محتوای تکراری Duplicate Content یک کدام از مواقعی میباشد که بشدت بر seo وب سایت قادر است تاثیر منفی بگذارد. علاوه بر آنکه الگوریتم هایی در گوگل وجود دارا هستند که محتوای تکراری را میبابند و آنرا از نتیجه ها کاوش حذف میکنند. محتوای تکراری موجب از دست رفتن کاربر گردیده و نرخ خروج کاربر از وبسایت را بالا می برد.
شناخت با محتوی تکراری Duplicate Content و تاثیرات منفی آن
هنگامی از محتوای تکراری Duplicate Content سخن به فی مابین می‌آید خواسته قادر است محتوایی باشد که صد درصد اسکن گردیده باشد و یا این که حتی محتوایی که با تمرکز کل کل واژه و کلمه های نوشته‌ی‌علمی مهم را با کلمه های شبیه جایگزین نموده است.
نکته ای که در باره محتوا تکراری می بایست دقت داشت این میباشد که مدتهاست که محتوای صد در صد اصیل نیست و محتواها در قسمت هایی از خویش داده ها بقیه مقاله‌ها را ارائه می‌دهند.
در پژوهش ها دانشگاهی نحوه ای به اسم پژوهش ها کتابخانه ای وجود داراست که در آن شما با دقت به محتوای چنیدن کتاب موضوعی را نظارت و بررسی می‌کنید. در حالتی که اینکار از دید دانش کده ها مشکلی ندارد مطلقا از نگاه گوگل هم ایراد ندارد.برای اجتناب از مشکلاتی که گوگل برای محتوای تکراری ساخت میکند. می توانید محتوای خویش را از تعدادی سایت گرداوری نمائید. اضافه کردن نظرها و تجربیات خویش به مقاله‌ها گرداوری گردیده نیز قادر است بسیار موثر باشد.
در حالتی‌که سایتی نوشته‌علمی شمارا نسخه برداری نماید به چه شکل میتوان از تنبیه گوگل اجتناب کرد؟ گوگل اعلام نموده است که براحتی قادر است نوشته‌علمی نسخه برداری از اصل را تشخیص دهد

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 13:09


بعضی صفحه ها شما ایندکس گردیده اند ولی در تارنما مپ تصویب نشده اند. سئو سایت این می‌تواند ناشی از عدم آپ تو دیت تارنما مپ و اختلاف حیث شما و گوگل درخصوص قیمت ایندکس آن برگه میباشد. برای مثال برگه قانون ها و قانون ها از حیث شما ارزشی ندارد البته گوگل آن را ایندکس نموده است.
در‌این مفاد نیازی وجود ندارد واکنشی آرم بدهید. آن چیزی که نیاز به اعتنا شما داراست خطاها صفحه های pagination،parameter ها، محتوای تکراری میباشند. این داده ها در قسمت exclude جانور میباشد. این قسمت را با تمرکز چک فرمایید و ملاحظه کنید که آیا صفحه ها اساسی وب سایت شما به عوارض متعدد از ایندکس بیرون گردیده اند یا این که ن؟ در صورتی صفحه ها اساسی وب سایت شما از ایندکس بیرون گردیده اند سریعا انگیزه را شناسایی فرمایید و آن را رفع فرمایید.
در آینده یادگرفتن جامعی از خطاهای سرچ کنسول و روش رفع آن منتشر می‌کنیم.
تحلیل لیست شغل های مورد نیاز برای نقشه وبسایت
فشرده سازی تارنما مپ (در شکل بیشتر بودن وسعت آن‌ها از 50 مگابایت)
به کارگیری از پوشه تارنما مپ داینامیک
تصویب ادرس نقشه وبسایت در robots.txt
تصویب تارنما مپ در گوگل سرچ کنسول
تصویب صفحه ها اساسی برای بهینه سازی در تارنما مپ
برطرف کردن اشتباهات و هشدارهای گوگل
نظارت صفحه ها exclude گردیده از ایندکس گوگل
در‌این مقاله عملکرد کردیم آحاد مطالب مرتبط با وبسایت مپ را پوشش دهیم. نقشه تارنما و طریق درست تشکیل داد و تصویب آن از مهارت های ما یحتاج یک دارای تخصص بهینه سازی میباشد که ما در  کل موردها مورد نیاز در زمینه ی وب سایت مپ و سایر مباحث بهینه سازی را به طور عملی و پروژه محور فراگیری خوا هیم بخشید. هر سیرتکامل پرسش یا این که لحاظ خویش را از روش کامنت میتوانید با ما دربین بگذارید.
سوال های متداول نقشه تارنما
نقشه تارنما چه می باشد و چه کاربردی داراست؟
نقشه وبسایت یک پوشه با فرمت XML میباشد که لیست جامعی از URL های یک وبسایت به یاور برخی جزئییات اصلی آن برای مثال فرصت پایانی آپ دیت برگه را به یاور دارااست. غرض اساسی از تولید وب سایت مپ، پند و انتخاب حق تقدم خزش صفحه های وب سایت به وسیله ربات های موتورهای جست و جو میباشد.
نقشه HTML وب سایت چه است؟
نقشه HTML وب سایت یک کاغذ HTML میباشد که در آن کل پایین شاخه های وب سایت نام برده میباشد. مغایر نقشه XML، نقشه HTML برای یوزرها و دسترسی ریلکس آنان به صفحه های متعدد تارنما، ساخت‌و‌ساز میشود.
چرا نقشه تارنما در بهینه سازی اهمیت دارااست؟
وب سایت مپ XML نقش مهمی در بهبود جايگاه تارنما داراست. این پوشه به موتورهای جست و جو یاری می نماید تا ضمن خزیدن، ساختار تارنما را نیز خوب ادراک نماید.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 13:15


2. اشیاء را طوری طراح نمائید که استفاده کننده را برای کلیک ترغیب نماید
اشیا مانند دکمه، متن و عکس بایستی به نحوی به حیث برسند که لینک و پیوند سئو سایت میباشند که‌این پیوند سازی دربین صفحه های داخلی وبسایت سبب ارتقاء جايگاه تارنما میشود. در اکثر مواقع برای متن‌ها یک ذیل خط آبی رنگ قرار میدهند یا این که زمانی که موس برروی آن‌ها می رود، یک پایین خط آبی‌رنگ ظواهر می‌گردد، همینطور برای دکمه و عکسها هنگامی که موس برروی آن‌ها می رود واحد سنجش نوروفروغ یا این که رنگ آنان تغییر میکند. اساسا رنگ آبی رنگ به معنای قابل کلیک بودن عبارت یا این که هر شی میباشد البته خب با اعتنا به رنگ کاغذ وبسایت شما گهگاه بدون چاره می باشید که از رنگ دیگه ای به کارگیری فرمایید. به هر اکنون بایستی اشیاها را طوری اکران دهید که مخاطب در به عبارتی اولیه متوجه قابل کلیک بودن آن ها گردد.

کاری که در این باره نباید اعمال بخشید

هیچ تفاوتی دربین عبارت و متنهای قابل کلیک و غیر قابل کلیک قائل نشوید

یک کدام از وسیع ترین اشتباهاتی که طراحان اینترنت در پیوند سازی عبارت ها ایفا می‌دهند، قرار ندادن هیچ تمایزی در بین آنان و سایر عبارت های مو جود است که مخاطب به راحتی بتواند متوجه خواهد شد که اینها قابل کلیک می‌باشند. معمولی ترین صورت یک شی قابل کلیک این میباشد که زمانی موس روی آنان می رود، یک نماد دست ظواهر میشود. این وضعیت در طراحی وب سایت خیلی دیرین شد‌ه‌است و برای طراحی وب های اختصاصی کودک ها استعمال میشود. شما علاوه بر تغییر تحول ظواهر موشواره، می بایست در رنگ عبارت و موقعیت آن تغییراتی ساخت‌و‌ساز نمائید از جمله هنگامی موس روی آن می رود یک پایین خط رنگی ظاهرشود یا این که رنگ عبارت تغییر‌و تحول نماید.

3. رنگی را تحت عنوان رنگ بگراند گزینش نمائید که در خوانا بودن کلمات شما مشکلی ساخت و ساز نکند
شایسته ترین رنگ متن و بگراند، سیاه و سپید میباشد یعنی رنگ متن سیاه باشد و رنگ دور‌نما سپید. از دید روانشناسی رنگ در بهینه سازی، تعیین این شرایط سبب ساز بالا رفتن خوانایی و عشق و علاقه استفاده کننده به ادامه جتسجو و تلاوت در تارنما شما می شود.استعمال از رنگ های متمایل به سپید مانند خاکستری یا این که زردرنگ که در دور‌نما به وضوح چشم نمیشوند، معیار خوانایی را کاهش میدهد، برای همین توصیه میشود از رنگی به کار گیری نمائید که دارنده قابلیت و امکان قرائت را داشته باشد.

کاری که در این باره نباید ایفا اعطا کرد

گزینش رنگ فونت شبیه با رنگ دور‌نما 

گه گاه شما می‌خواهید متنی را از لحاظ یوزرها و مخاطبان سایت خویش نهفته نگه دارید، برای همین رنگ آن را شبیه به رنگ دورنما خویش می‌کنید. این مساله دارنده تاثیر منفی در seo وبسایت شما داراست، چونکه متن شما غیر قابل مشاهده و اسپم تلقی می‌شود و سایت شما جریمه می‌شود. روش های بیشتر و بهتری برای نهفته کردن رنگ متن وجود داراست، سوای اینکه نیاز باشد رنگ متن را تغییر و تحول دهید. عالی از پیش از پباده سازی درخصوص متن های پنهان با رئیس وبسایت خویش مشاوره نمایید. اینها به عبارتی ایرادات بهینه سازی میباشد که بعضا از اشخاصی که دراین حوزه فعالیت می نمایند، اجرا می دهند.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 13:12


بهینه سازی چه است؟
کسی وجود ندارد که ادعایی تو دنیای مجازی و علی الخصوص فضای اینترنت و ساخت سئو سایت سایت داشته باشه و تابحال با seo ( سئو ) آشنا نشده باشه و یا این که دست‌کم بهینه سازی به گوشش نخورده باشه ، که اگه اینجوریه بهتره حوزه دیگه ای رو برای فعالیت کردن پیدا کنه  ?

بگذریم.. اگه بخوام تو یک سری واژه معمولی بهینه سازی وبسایت رو برای شما تعریف کنم بایستی بگم :

بهینه سازی یعنی اینکه شما با یسری تکنیک و رعایت اصولی که موتور های کاوش و صد ولی یوزرها خوششون میاد اینترنت سایتت رو پیاده سازی کنی تا هم آیتم رضایت گوگل و امثالش مثل بینگ و یاهو باشه و هم آیتم رضایت کاربرای سایت.


سئو و بهینه سازی وبسایت
درحال حاضر پرسش اینجاست کاربرای یک وب سایت از چی خوششون میاد؟ یا این که به هیچ وجه گوگل و سایر موتور های کاوش چی دوست دارن؟

شتاب نکنین ? به تدریج بهش میرسیم.

یادگرفتن سئو seo یا این که سئو موتورهای کاوش
بهتر همونطور که گفتم بایستی محتوای یک سایت مخاطب پسند باشه. ولی چطور؟؟

نخستین از همگی بایستی بگم که برای اینکه محتوای یک تارنما استفاده کننده پسند باشه ،می بایست ساخت محتوا بلد باشید!

یکی شایسته ترین تکنیک های بهینه سازی و ارتقاء مرتبه نزد موتور های کاوش ، اینه که به جاری شد و قیافه وبسایت هم دقت کنیم. به عنوان مثال تارنما رو بروزش کنیم ! آری صحیح شنیدید وب سایت می بایست حتی از دید پباده سازی بروز باشه .بعضیا شاید بگن که “آقا این چه حرفیه میزنید اینجانب وبسایت می‌شناسم قیافش کلاسیک و برای دویست سال پیشه البته پست خالی هم تکثیر بده میشه جايگاه یک گوگل ” آری اینترنت سایتی مثل ورزش ۳ ،با اینکه زیاد قیافش امروزی وجود ندارد با این اکنون درجه خیلی خیر تو کشور‌ایران داره .

البته به این شکل اینترنت سایتی با وبسایت های منو شما از زمین تا ذیل زمین متفاوته. الان در حالتی که بخوای تو گوگل حرفی برای اعلام کردن داشته باشی ، می بایست اولا اینترنت سایتت ریسپانسیو باشه ( یعنی مثل وبسایت این تکنیک ، تو همگی دستگاه ها ،مثل موبایل و تبلت ، تارنما با مجموع جزئیات و سوای این که نیاز به زوم باشه و اسکرول افقی بیفته اکران داده بشه ) ،ثانیا صورت و شمایل جذابی داشته باشه که اصطلاحا مخاطب رو گرفتار خودش بکنه؛ جوری نباشه که تا استفاده کننده وارد وبسایت میشه ،نیومده پرواز کنه.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 139 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 12:59


سئوی Local در معنای ارتقاء شرکت کردن، ترافیک و نرخ تبدیل میباشد
به جهت ارتقاء و پرورش ترافیک به کار گیری از گوشی، جستجوی محلی تا حد متعددی سئو سایت توفیق موسسه ها کوچک و میانگین را گزینش می‌نماید. بهینه سازی محلی، سئو وب سایت برای محدوده ای خاص مثل شهر، مملکت، شهرستان و ناحیه میباشد، به نحوی که ساکنان محلی بتوانند دسترسی شل‌تری به شما داشته باشند. بنابراین یوزرها به شما بیشتر اتکا می‌نمایند و شمارا یک قدم به داد و ستد مجاورت‌خیس می سازند. متخصصان حرفه‌ای بهینه سازی، این عمل را با باصرفه کردن محتوای وبسایت برای کاربر محلی، به کار گیری از تصاویر آشنا و نقل قسم‌های رایج آن نصیب، جاری ساختن میدهند. فعال سازی کانال‌های اجتماعی و گنجاندن محتوای دارای ارتباط، یک کدام از این اقدامات میباشد. همینطور اعتنا به نظرها یوزرها در گوگل و در دیگر وبسایت‌ها مانند Yelp ، Home Advisor تاثیر متعددی داراست.

seo در چرخه خرید تاثیر داراست
بی‌شک و تردید از مهم ترین مزایای وب از طریقه مشتریان، قابلیت و امکان تحقیق و ارزیابی میباشد. براین اساس به کار گیری هوشمندانه صاحبان کسب و امور از ارائه پیشنهادات بهتر و وسوسه‌کننده و مطمئن، به موفق شدن شما دامن می زند. قرار دادن نماد تجاری مارک در جای ‌های دارای ارتباط، از این دست اقدامات میباشد. این نوع تبلیغات اثربخشی خویش را بیش تر از تمامی در seo محلی نشانه می دهد.

شیوه های بهینه سازی مدام به‌روز میگردد
یکی‌از مهم ترین تکنیک های seo این میباشد که اثبات وجود ندارد و همواره از معیارهای مختلفی تاثیر می‌پذیرد؛ بدین ترتیب صاحبان وبسایت‌ها و کسب و امور می بایست اقدامات سئو وبسایت را همواره بررسی نمایند. از خیال و خاطر مبرید اکنون که دنیای کاوش در چنگ گوگل قراردارد، قواعد بازی را به طور همیشگی تغییر و تحول میدهد؛ به این ترتیب ارزیابی همیشگی برای رقابت موءثر را فراموش نکنید. تغییرات عمده در الگوریتم های بازدید از وبسایت و فروش را مدام آنالیز فرمایید. تمامی میدانیم که گوگل هر ساله الگوریتم های خویش را تغییر و تحول می دهد و در شکل غفلت از این مسئله، به زودی جايگاه خوبتان در گوگل را از دست می‌دهید.

داشتن ادراک درست از seo، در معنای فهم و شعور درست گوشه و کنار اینترنت میباشد
فضا جهانی اینترنت همواره در هم اکنون تغییر تحول میباشد و قرار داشتن در بالا آن، چالشی بلندمرتبه محسوب میشود. مراقبت سکو عالی سئو وبسایت با فهم و شعور دور و اطراف جهانی اینترنت، همبستگی داراست؛ به این شکل که با با خبر بودن از تاکتیک‌های کمپانی‌های تجاری و رقبای محلی،  میتوانید سرویس ها بهینه سازی را به‌روز و باصرفه‌خیس جاری ساختن فرمایید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 155 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 13:20


1-    اهل مطالعه و کنجکاو باشید: متخصصان بهینه سازی با رصد کردن الگوریتم‌های سئو سایت تازه گوگل، کارایی می‌نمایند تکنیک‌های آپدیت باصرفه‌سازی وبسایت را فرابگیرند؛ سئوکارها کارآگاه‌های مادرزادی می‌باشند که برای یافت کردن عارضه ها توفیق، تارنما‌های دیگر را زیرورو و ارزیابی می‌نمایند. به این ترتیب در حالتی‌که اهل سرچ می باشید و نگاه جزیی‌نگری دارید می شود اعلام‌کرد تا حدی برای تبدیل شدن به یک دارای تخصص seo مهیا‌اید. 
2-    به گویش انگلیسی مسلط باشید: حقیقت این میباشد که دانش بهینه سازی در مملکت ما، هنوز هم دانشی نوباوه میباشد و شما تحت عنوان یک متخصص‌ بهینه سازی، گهگاه بدون چاره می‌باشید برای یافتن جواب سوالتتان به سراغ وب سایت‌های فرنگی بروید؛ پس شناخت با گویش انگلیسی، یکی شرط‌های مهم برای تبدیل شدن به یک سئوکار ماهر میباشد.
3-   شکیبا و پیگیر باشید: در صورتیکه بخواهید به صورت ظریف و اصولی سکو‌ی یک وبسایت را ارتقاء بدهید، بایستی بردبار باشید. بارها و بارها نرم‌افزار‌ریزی فرمایید و از باخت نترسید، گهگاه حتی مورد نیاز میباشد برای یافتن یک واژه و کلمه کلیدی معمولی، بیشتر از ده فیض نخستین گوگل را نظارت فرمایید.

دارای تخصص بهینه سازی چه وظایفی دارااست؟
1-    گزینش استراتژی کلی برای ایجاد محتوای بی نیاز و کاربردی: محتوای بهتر یکی‌از بال و پر‌های مهم برای پرواز یک تارنما به صدر جدول نتیجه ها گوگل میباشد؛ البته گروه ایجاد محتوا موضوعات نوشته ی علمی‌های متفاوت را از کدام منبع استخراج می‌نمایند؟ یکی‌از وظایف سئوکارها تحلیل وب سایت‌های حریف و موتورهای کاوش میباشد؛ آن ها با کاوش و استخراج مطالبی پرسرچ و پرطرفدار که امکان ساخت بک پیوند دارا هستند؛ برای ساخت و ساز محتوای مطلوب و seo گردیده، به دسته ساخت محتوا، امداد می‌نمایند.
2-    تحقیق در موتورهای کاوش برای یافتن واژه و کلمه‌های کلیدی مطلوب: یک محتوا هر قدر هم جالب باشد سوای حضور لغت ها کلیدی، تنها یک نوشته‌علمی دیدنی میباشد و تاثیری در رنک وب سایت ندارد؛ دارای تخصص بهینه سازی لغت ها کلیدی مربوط به موضوعات را پیدا می‌نماید و عملکرد می‌نماید ماده ناپخته اول را در مشت گروه ایجاد محتوا قرار بدهد.
3-    تشکیل داد بک لینک و پیوند: شما تحت عنوان دارای تخصص بهینه سازی می بایست بتوانید به بقیه مطالب دارای ربط وبسایت پیوند بدهید؛ با رپورتاژ‌های متفاوت در وب سایت‌های خبری پیوند سازی نمائید و... و در غایت آمار بازدید تارنما و همینطور مجال ماندگاری استفاده کننده را ارتقا بدهید. از اشکال دیگر بک لینک و پیوند می‌قدرت به بک لینک و پیوند‌های اینفوگرافیک، بک لینک و پیوند از تارنما‌های سوال و جواب، لینک و پیوند‌های گرافیکی، بک پیوند از کلیپ و .... اشاره نمود.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 13:19


یک دارای تخصص سئو تارنما می بایست با حق تقدم بندی راهکارها در پی ارائه سئو سایت چاره های مفید در سمت بهبود یک بیزنس اینترنتی گام بردارد.

در صورتی‌که سایت شما بازدید قابل قبولی ندارد بایستی به بهینه سازی و بهبود آن تصور کنید و از اشخاص کارشناس که در مورد های ایجاد محتوا ، seo ساختار وب سایت ، تجزیه محاسبه کلمه ها کلیدی سررشته دارا‌هستند یاری بگیرید. این اشخاص میتوانند بازدید وبسایت را تا یکسری برابر ارتقاء دهند و آن را به درجه های مناسب در گوگل برسانند.

دارای تخصص بهینه سازی در راستای بالا بردن مرتبه وبسایت در آحاد موتورهای کاوش مثل گوگل و بینگ اقداماتی در راستای خریدن نتیجه ها جستجوی دارای ارتباط و تجربه کاربری مثبت ، ارتقا ترافیک وبسایت ، کاهش وسعت وب سایت و ارتقای مارک ، سئو صفحه های را ضمانت می نماید.

مقصود دارای تخصص بهینه سازی مانند هر بازاریابی ارتقا مشتریان ، فروش و بهره یک کمپانی یا این که دسته تجاری است.

بهینه سازی بخشی طلاق ناپذیر از بازاریابی موتورهای کاوش  میباشد. آشنایی و احاطه بر SEM برای متخصصان بهینه سازی ضروری میباشد.

مواقعی که در یک تارنما بیشتر گزینه اعتنا کارشناس بهینه سازی قرار میگیرند: برچسب لغت ها کلیدی ، لینک و پیوند داخلی ، URL های مطلوب ، درج عناوین و برچسب های متا ، تغییر و تحول مسیر URL و رفع خطاهای 404 ، تجزیه و محاسبه رقبا ، بضاعت و توان رئیس کنسول جستجوی گوگل و ابزارهای شبیه در اختیار گرفتن وبسایت و بضاعت شناسایی زمان های پیوند سازی.

 

تجزیه و آنالیز شرایط تارنما
برای صاحب و مالک یک وبسایت استحضار ظریف از شرایط آن ضروری میباشد. یک کدام از اولی وظایف متخصصین seo ، تحلیل و تحلیل شرایط تارنما میباشد که جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف یک دامنه اعمال میگردد و با تقویت قوت ها و برطرف نمودن اشتباهات و ضعف ها به مراد بهبود هرچه خوب حالت پیشنهاداتی به مدیران وب سایت داده می گردد. معمولا اکثری از شرکت های با ابزارهای ارزیابی بهینه سازی وب سایت که در چنگ دارا‌هستند مراحل آنالیز seo را بدون‌پول به کاربر خویش عرضه میکنند.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 146 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 13:57


موتورهای کاوش به اینترنت‌وبسایت‌هایی گفته می گردد که محتویات دیگر سئو سایت وبسایت‌ها را طبقه‌بندی می‌نمایند؛ بدین ترتیب طبیعی میباشد هر سایتی که محتوای بی نقص‌خیس و صحیح‌تری داشته باشد را در درجه‌های برتر نماد دهند. در واقع موتورهای کاوش یک اصولی را برای تارنما‌ها و محتواها در حیث میگیرند و ابزارهای بخش اعظمی نیز به تارنما‌ها برای هماهنگی با موتور کاوش امداد می‌نمایند که در غایت سبب ساز میگردد در ترازو ارزشمندی محتواها یک رقابت ساخت و ساز خواهد شد. سایتی که به شایسته ترین صورت در پباده سازی با صرفه گردیده باشد و محتوای گرانبها داشته باشد، به وسیله موتورهای کاوش در درجه‌های برتر قرار میگیرند و اصولا عمل موتور کاوش این میباشد که‌این موردها را شناسایی نماید.

چرا موتور جستجوی گوگل شایسته ترین موتور کاوش میباشد؟
با یقین با اسم گوگل ناآشنا نیستید؛ این موتور کاوش که تحت عنوان پربازدیدترین وب سایت عالم همواره از آن خاطر میگردد، ماهانه بیش تر از 1.6 میلیارد استفاده کننده را به سمت خویش جذب می‌نماید. از طرفی دیگر، شاید جذاب باشد که بدانید بیش تر از 70 درصد ورودی تارنما‌ها از روش موتورهای کاوش، مرتبط با گوگل میباشد. بعداز گوگل، سایت بینگ در جايگاه‌ی دوم جای‌دارد که سهم آن به‌طور معدل، فقط 7 درصد میباشد. براین اساس می بایست ساخت سایت و استراتژی ایجاد محتوا شما در راستای مراد‌های گوگل باشد!

با یقین این موتور کاوش قدرتمندترین بوده و به همین انگیزه بیشتر اصول و مبانی seo در سمت توفیق یک تارنما در فیض‌ی جستجوی گوگل جای‌دارد. پس می بایست بدانید که برای به توفیق رساندن بیزنس اینترنتی خویش نیاز دارید تا به کاغذ‌ی اولیه جستجوی گوگل و آن‌گاه به لینک و پیوند‌های فراتر برسید.

بهینه سازی چه چیزی است و مخفف چه عبارتی میباشد؟
seo – بهینه سازی کوتاه گردیده‌ی عبارت Search Engine Optimization یا این که به عبارتی باصرفه‌سازی موتور کاوش به حساب می آید که در صورتی‌که صحبت نخستین هر کلمه و واژه را کنار هم در اختیار بگذاریم، مشخصا واژه و کلمه‌ی سئو نتیجه ها میشود و در لهجه فارسی نیز به آن seo موتور کاوش یا این که به صورت اختصار بهینه سازی میگوییم. اینک می توانید به هر کس از شما می پرسد بهینه سازی چه می‌باشد، از نگاه معنایی جواب دهید ولی در‌پی کاملا به توضیح آن میپردازیم.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 131 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 13:19


محتوای seo گردیده چه می‌باشد و چه‌طور می بایست باشد؟
در‌این نوشته ی علمی کوشش داریم تا به هر آنچه که درباره ی ساخت محتوای بهینه سازی گردیده سئو سایت چه چیزی است بپردازیم. اینکه دقیقا محتوای بهینه سازی گردیده چه چیزی است، یک تعریف‌و‌تمجید معمولی و مصرح ندارد، در واقع یک‌سری نکات بایستی در ساخت محتوا رعایت خواهد شد تا در بتوان در سمت و سوی seo وب سایت از محتوا استفاده نمود.

هر چقدر رعایت نکات مرتبط با seo وب سایت در محتوا بیشتر خواهد شد، امتیاز بیشتری از دید seo به محتوا تخصیص می‌یابد و مسلما برای صفحه های ابتدا موتورهای کاوش آن گروه از محتواهایی مطلوب میباشند که از حیث بهینه سازی در موقعیت قابل قبولی قرار گیرند. ایجاد محتوای seo گردیده را هر شخصی نمی تواند ساخت و ساز نماید، برای این خواسته به کسانی نیاز میباشد که هم در موضوع ساخت محتوا و هم در مسئله seo داده ها جامعی داشته باشند.

در حالتی که که شخصی با seo شناخت داشته باشد البته بضاعت مایحتاج برای تایپ کردن را نداشته باشد، نمی تواند محتوای جامعی ساخت نماید. برعکس این مورد نیز درست گو میباشد، یعنی شخصی که در موضوع ایجاد محتوا بضاعت مورد نیاز را داشته باشد ولی با مفاهیم بهینه سازی شناخت نداشته باشد، نمی تواند محتوای بی نقص و با کیفیتی را ایجاد کند. پیرو با همگی اصول لازم جهت جواب به پرسش ایجاد محتوای seo گردیده چه است، آشنا خوا‌هیم شد.

 

اصول ساخت محتوای seo گردیده چه میباشد؟
گزینش کلید کلمه و واژه هدفمند
قدم در آغاز برای استارت ساخت محتوا، تعیین کلید کلمه هدفمند میباشد. تحقیق درباره ی لغات کلیدی نیاز به علم و تخصص کافی در حوزه کاری مربوطه داشته تا بتوان متوجه شد که عمل بر روی چه کلماتی قادر است به سئوی وبسایت یاری دهد. اما ابزار و تکنیک های خاصی نیز وجود داراست که وبمسترها می‌توانند به یاری آن‌ها در هر حوزه ای پژوهش ها لغت ها کلیدی را اجرا دهند.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 159 تاريخ : شنبه 14 اسفند 1400 ساعت: 13:33


بلاگ‌نویسی مهمان یکی موثرترین شیوه‌ها برای تولید پیوند میباشد. برای آغاز این سئو سایت عمل بایستی یکسری مرحله را دنبال فرمایید که عبارتند از: تامل خویش را شناسایی نمایید. بلاگ خویش را با پست‌های کیفیت بالا و مربوط به صنعت خویش لبریز نمائید.

بلاگ‌نویسان برتر در صنعت خویش و نشریاتی را که آنها تحت عنوان وب لاگ مهمان در آن مقاله میگذارند را شناسایی فرمائید.
برای تبادل لینک و پیوند با بلاگ‌های دارای ربط رابطه برقرار فرمایید.
این‌ها مواقعی بود که شما بایستی برای وب لاگ مهمان آنان را در حیث بگیرید. زمانی که تعدادی عدد از این وب لاگ‌ها و بلاگ‌نویسان را یافتید آن گاه با آن ها برای تبادل مقاله، تبادل لینک و پیوند و بلاگ مهمان کلام فرمائید.

فراموش نکنید که کیفیت پست‌ها در‌این مرحله بسیار اهمیت داراست. برای ساخت و ساز یک پست مهمان کیفیت عالی وقت بگذارید.

۱۲.استعمال از ویدیوها


بر هیچکس پوشیده وجود ندارد که ویدیوها جدیدترین محتوای ساخت و ساز گردیده این روز ها میباشند. یوتیوب به تنهایی بیشتراز 30 میلیون بازدیدکننده در روز اخذ می‌نماید.

شناسایی فرمایید که چه ویدیویی برای فعالیت شما مطلوب‌خیس میباشد.

به آسانی میتوانید با ساخت و ساز محتوای ویدیویی و قرار دادن لینک و پیوند‌ها در شبکه استارت نمایید. فیلم‌های شما نیز می بایست مانند دیگر محتوای شما با صرفه گردد. برای این عمل بایستی لغت ها کلیدی را وارد نمائید و مطمئن گردید که فیلم‌های شما با با کیفیت میباشند. شیت خویش را با فیلم‌های دارای ربط و لینک و پیوند‌های محتوایی عمیق بسازید و درانتظار باشید تا لینک و پیوند‌های برگشتی متعددی اخذ فرمائید.

۱۳.اکران اسلاید یک خط مش پر ارزش برای بهبود سئو آف پیج وبسایت
اکران اسلاید اکثر وقت ها نادیده گرفته میشود ولی میتواند یک مالیات بر ارزش افزوده برای نرم افزار‌های seo بیرون از وب سایت شما باشد.

برهان آن این میباشد که گوگل حقیقتا اکران اسلاید را دوست داراست. پس مطمئن گردید که اکانت کاربری شما با لغات کلیدی و لینک و پیوند‌های داخلی و همینطور دیگر اکانت‌های شبکه‌های‌مردمی باصرفه‌سازی گردیده‌است.

۱۴.مانیتور کردن تابع برای شناسایی محتوای شبیه
پست‌های تابع به دلایلی بسیار اثرگذار می باشند، مهم ترین این عارضه ها این میباشد که شما‌را در جریان رویدادهای صنعت خویش آپ تو دیت نگه میدارد. ولی بالاتر از آن این یک منش خوب برای ارزیابی بر خبر‌ها مرتبط با صنعت شما و ساخت‌و‌ساز پست مطلوب میباشد. با این عمل شما می توانید به مخاطبان بیشتر و جدیدتری دست یابید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 161 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 13:30


4- گوگل قدرتمند به صرف لحاظ کردن ازلینکهای نوفالو وجود ندارد: وبسایت ها و سئو سایت فروم های دارای شهرت معمولا از CMSهای مجانی و کدهای مهیا استعمال می نمایند و در مواردی که تارنما به طور منحصر به فرد ساخت گردیده باشد کدنویسی آن به طریقی پباده سازی گردیده است که لینک و پیوند ها به طور نوفالو قرار گرفته باشند. در فیض می اقتدار این طور اعلام کرد که اکثر لینک و پیوند ها به طور نوفالو می‌باشند و گوگل توانمند به صرف حیث کردن از این لینک و پیوند ها وجود ندارد و در سئوی تارنما به طور کامل مفید خواهد بود.

5- تفاوت قائل شدن دربین پیوند نوفالو و اسپم: ممکن میباشد اکثری از وبمسترها تفاوت لینک و پیوند فالو و نوفالو را ندانند و از CMSهایی استعمال نمایند که پیوند های متفاوت را به صورت پیش فرض نوفالو نماید. در شکل لینک و پیوند اسپم، هر دو وب سایت بها متساوی اخذ خواهند کرد و به این ترتیب گوگل ناچار به نظارت این لینک و پیوند های نوفالو خواهد بود.

با اعتنا به سیاست های وبسایت نیاز میباشد تا هم از لینک و پیوند های فالو و هم نوفالو به تعداد معلوم بهره مند شد تا تارنما جلوه ای طبیعی به خویش بگیرد و به بهبود seo و جايگاه تارنما نیز امداد کند.

فرق پیوند nofollow با متاتگ nofollow در چه است؟
به کارگیری از متا تگ نوفالو سبب ساز میی گردد تا موتورهای جست و جو پیوند های داخلی و فرنگی متعدد را دنبال نکنند. در واقع با به کار گیری از متا تگ نوفالو نیازی وجود ندارد تا کل پیوند ها را به طور تمام نوفالو کرد و با این عمل همگی پیوند ها به طور نوفالو در میایند. ساختار متا تگ نوفالو به صورت ذیل میباشد:

 

در صورتیکه که بخواهیم هر پیوند را به طور جدا نوفالو کنیم نیاز میباشد تا برای هر لینک و پیوند از rel=nofollow استعمال خواهد شد.

 

یادگرفتن تشکیل داد پیوند خروجی nofollow در وردپرس
برای ساخت‌و‌ساز پیوند نوفالو در وردپرس در بالا وارد پیشخوان وردپرس کلاسیک خویش گردیده و نوشته جدیدی را ساخت‌و‌ساز فرمایید. بعد از تغییر و تحول شرایط دیداری شیت به متن، این کد نوفالو را وارد فرمایید:

Title link

ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند نوفالو برای پیوند‌های انتخابی در وردپرس
برای نوفالو کردن پیوند های متعدد در وردپرس یک طرز معمولی وجود داراست. برای این شغل پلاگین ای در وردپرس به اسم پلاگین TinyMCE Advanced وجود دارااست که در نصیب Alteative Link آن می اقتدار نوفالو کردن لینک و پیوند را اعمال بخشید. در نصیب پیکربندی این پلاگین می بایست آیتم option را گزینش کرده و در جلوی بخش Alteative Link Dialog تیک آن را بزنید. آن‌گاه این تغییرات را ذخیره کرده و وارد نصیب نوشته ها گردید. درین بخش بایستی متن متبوع که قصد الصاق پیوند به آن را دارید گزینش کرده و بر روی بخش گذاشتن و دستکاری کلیک فرمایید. در غایت در نصیب Insert link در بها rel مورد نوفالو را تعیین فرمایید.

نوفالو کردن لینک و پیوند های خروجی وردپرس با نصب پلاگین
برای نوفالو کردن کلیه لینک و پیوند های خروجی وبسایت تان می‌توانید از پلاگین Exteal Links – nofollow, noopener & new window که در مخزن وردپرس نیز وجود داراست به کار گیری فرمائید. میتوانید در این شیت این پلاگین را دانلود فرمایید و بعداز نصب پیوند ها شما بصورت “rel=”nofollow و “target=”_blank (لینک و پیوند در یک ورقه تازه گشوده می‌گردد) خواهد بود

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 338 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 13:08


seo کیفیت برای تجربه کاربری خوب مطلقا کلید مهمی برای توفیق وقت گیر سئو سایت بازه تارنما شما میباشد. چه صاحب و مالک بیزنس باشید، چه بازاریاب و یا این که گسترش دهنده اینترنت، Web Vitals تولید گردیده تا شرایط های عالی و تاثیر گذار را پیدا فرمایید.

همانطور که پیش از این هم گفتیم، گوگل هر روز در حالا تغییرات می‌باشد و درحال حاضر ابتکاری جذاب زده میباشد که Web Vitals اسم داراست.

گوگل یکسری سبک ابزار متفاوت ارائه داده تا ما بتوانیم اینترنت سایتمان را بسنجیم و گزارشی از عملکردش اخذ کنیم.

مقصود اساسی اینترنت ویتال ها معمولی سازی میباشد و یاری می نماید تا سایت ها بر معیارهای اصلی تمرکز نمایند.


اینترنت ویتال دارنده یک پایین قسمت به اسم Core Web Vitals میباشد که تمام صفحه ها اینترنت را در بر می‌گیرد و تمامی صاحبان وب سایت می بایست از آن به کار گیری نمایند. این آیتم یکی‌از نکات بهینه سازی داخلی در سال ۲۰۲۰ که آیتم دقت اکثر بهینه سازی کاران قرار گرفته میباشد.

هر عنصر Core Web Vitals نشانه میدهد که چقدر اجزای سایت ما با آنچه که یوزرها انتظار دارا هستند متعدد میباشد.

اینک سه عنصر اساسی بوسیله اینترنت ویتال های هسته ای آیتم اندازه گیری قرار میگیرند:

سرعت صفحات (Loading)
تعامل (Interactivity)
ثبات بصری (Visual stability)
این مفاد  معیارهای ذیل را در بردارند:

LCP یا این که Largest Contentful Paint: 
سرعت بالا داخل شدن و بارگیری وبسایت را اندازه می‌گیرد. برای یک تجربه کاربری عالی LCP بایستی ۲.۵ ثانیه باشد.

FID یا این که First Input Delay: 
تعامل و عکس العمل به درخواست مخاطب به وسیله کاغذ اینترنت، بایستی FID کمتر از ۱۰۰ میلی ثانیه داشته باشد.

CLS یا این که Cumulative Layout Shift : 
ثبات و پایداری بصری و ظواهر سایت را اندازه میگیرد. یک تجربه کاربری عالی CLS کمتر از ۰.۱ داراست.


فیض گیری برای نو ترین نکات اصلی بهینه سازی داخلی
در‌این نوشته‌ی‌علمی، ما کوشش کردیم تا مهمترین نکات در بهینه سازی وب سایت را ذکر نماییم.

در صدر به محاسبه او‌لین و مهم‌ترین نکته در seo تارنما یعنی E-A-T پرداختیم.  آن گاه در باب تگ title و همین طور تگ meta description کلام کردیم.

در قسمت آن‌گاه، راجع به تیتر های دیدنی و همین طور تگ های هدینگ و  مسائل مربوط به آن پرداختیم.

در‌پی در امر موضوعاتی زیرا سئو writing  و  Cannibalization و سئو Audit حرف نمودیم.

در پایان نیز به نظارت seo تصاویر و سرگرم کردن مخاطبان و بعد فاکتور نو گوگل با اسم Core Web Vital پرداختیم.

ممکن میباشد شما با موردها بیشتری درین حوزه آشنا باشید، که ما فراموش کرده ایم تا آن‌ها‌را درین نوشته‌علمی در اختیار بگذاریم.

در صورتی شما از این مفاد مطلع میباشید، مطلقا در قسمت ایده ها تیتر فرمائید تا آن را به نوشته‌ی علمی “مهم‌ترین نکات بهینه سازی وبسایت” اضافه کنیم. درضمن در صورتی این نوشته‌ی علمی را اثرگذار دیدید، مسلما آن را به دوستان خویش معرفی کرده یا این که در شبکه‌های‌مردمی به اشتراک بگذارید.


راهنما برای قرائت بقیه مقاله‌ها تارنما به طور تیم بندی گردیده:
شما می‌توانید از روش پیوند های کاربردی پایین به بقیه مقاله‌ها تارنما که به طور کامل بصورت طبقه بندی گردیده وجود دارااست، مراجعه نموده و از آنها به کار گیری فرمائید:

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 14:11


با اعتنا به ارتقا گرایش عموم به خرید و توصیه تولیدات و کالاها در بستر وب، سئو سایت اهمیت ساخت و ساز محتوا یک‌سری برابر بیشتر از گذشته گردیده‌است. به همین عامل امروزه کسب و امور به کسانی دارای تخصص نیاز دارا‌هستند که بتوانند برای وب سایت، اینستاگرام و… محتوا ایجاد نمایند. ولی مگر یک متخصص محتوا چه مهارت‌های خاصی دارااست؟ یا این که به عبارت عالی، برای محتوا نویسی به چه مهارت‌هایی نیاز میباشد؟

قبل از آن که به جواب این سؤال بپردازیم، بد وجود ندارد در آغاز مروری بر روی خویش مضمون‌ ساخت و ساز محتوا داشته باشیم. ساخت محتوا به کلیه عمل‌ها و اقداماتی گفته میگردد که برای کردار محتوا (در انواع متنی، تصویری، صوتی، ویدیویی و…) و جابجایی پیام و داده ها به مخاطبان جاری ساختن می‌گردد. پیش از اینً در مقاله «ساخت محتوا چه است؟» به طور کامل بدین مورد پرداخته‌ایم.

مطابق با این تعریف‌و‌تمجید، نسبتاًً هر آن چیزی که ما در حین شبانه روز با آن واکنش می کنیم نوعی محتواست؛ سریالی که تماشا میکنید، پیام‌های تبلیغاتی، پست‌هایی که در کانال‌های اجتماعی می خوانید، استوری هایی که می بینید و… افزون بر آن، همگی ما هم به نوعی سازنده محتوا هستیم. به این دلیل که به هر هم اکنون با تکثیر پست در پروفایل‌هایمان در کانال‌های اجتماعی، پیام و اطلاعاتی را به مخاطبان خویش منتقل کرده‌ایم.

پس آیا می‌اقتدار به این شکل داعیه کرد که هر کسی می تواند ادعای تولیدکنندگی محتوا و محتوا نویسی نماید؟ جواب این سؤال منفی میباشد. چون کاری که یک محتوا نویس ماهر و حرفه‌ای می‌نماید، نازکی‌های اکثری دارااست.

فهرست محتوا[اکران]

یک محتوا نویس دقیقاً چه می‌نماید؟
ساخت و ساز محتوای ماهر، بسیار بالاتر از فقطً نشر پست‌ها و مطالب دیدنی در پلتفرم‌های گوناگون میباشد. خالق محتوای ماهر خصوصیت‌ها و مهارت‌هایی دارااست که هر کسی از آنان منفعت مند وجود ندارد. محتوا نویسی امروزه امری حرفه ای و تخصصی گردیده و هر کسی را نمی‌قدرت تولیدکننده محتوا دانست.

خویش تولیدکننده‌های محتوا در یک سطح نیستند. آن چه که سبب این تفاوت‌ها میگردد، مهارت‌های محتوا نویسی میباشد. در صورتیکه از یک شخص معمولی و یک محتوا نویس ماهر بخواهیم کالا یکسانی را تعریف نمایند، تفاوت متعددی در میان فیض فعالیت آن دو خواهد بود: شخص معمولی توصیفی سطحی خواهد داشت؛ البته تعریف یک محتوا نویس میتواند تماماً استفاده کننده را زیر تأثیر قرار دهد.

برای آن که به یک آفریننده محتوای ماهر تبدیل بشویم، به مهارت‌های محتوا نویسی نیاز داریم. ممکن میباشد در نگاه نخستین این طور به حیث رسد که کسی که بتواند عالی بنویسد، پس تولیدکننده محتوای خیر و خوبی هم خواهد بود. این شرط موردنیاز میباشد، ولی کفایت نمیکند. ساخت محتوا به یک سری مهارت داراست که یکی آن ها، توان عالی در نویسندگی میباشد. البته فعالیت به همین جا محصور نمیشود.

یک سازنده محتوای عالی، از مهارت‌های محتوا نویسی در سطح بالایی برخوردار‌است. هر چه یک تولیدکننده محتوا حرفه ای‌خیس بوده و پروژه‌های توسعه یافته‌تری را بر عهده بگیرد، بایستی در مهارت‌های بیشتری مسلط باشد. دراین جا، به مهمترین مهارت‌های محتوا نویسی اشاره میکنیم.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 13:41


همان طور که اطلاعاتی در رابطه عنصرها مربوط به دیگر بخشها بهینه سازی می‌تواند سئو سایت بسیار اثر گذار باشد، شما می بایست بدانید که موادتشکیل دهنده سئوی تکنیکال چه میباشد و دقیقا چه نقشی را در فرایند seo تارنما شما اعمال می نمایند.

1. سرعت تارنما
حتی وبسایت های فروشگاهی نیز متوجه گردیده اند که تاخیر کمتر از یک ثانیه در بار گذاری یک شیت، یک درصد از فروش جنس متبوع کاهش میدهد. در فیض سرعت وب سایت یک فاکتور بسیار اساسی در فرآیند سئو میباشد و شما می بایست از تکنیک های seo سرعت تارنما به کار گیری فرمایید تا در سریع ترین فرصت ممکن، داده ها کاغذ شما برای مخطبتان لود گردد. شما می‌توانید این تکنیک ها را از نوشته‌ی‌علمی یادگرفتن seo سرعت وبسایت که در نیوسئو آن را منتشر کرده ایم، ببینید.

با این اکنون یک سری گزینه مهم که برای سئو سرعت وب سایت از اهمیت متعددی برخودار می‌باشند را به‌دنبال برای شما ذکر کرده ایم:

·         به کارگیری از پوسته های بی آلایش
اجزای تارنما خویش را محصور فرمائید و پوسته ها را به دست کم برسانید. یک اصل اصلی در رابطه پوسته ها وجود دارااست که می بایست به حافظه داشته باشید؛ هرچه کمتر از پوسته ها در فرایند طراحی وب خویش استعمال نمائید، خوب میباشد.

هرچه عنصر بیشتری در تارنما برای بار گذاری وجود داشته باشد، طبیعی میباشد که شیت متبوع دیرتر برای یوزرها به اکران در خواهد آمد. ولی اعتنا داشته باشید که کلاً بایستی تعادلی مطلوب فی مابین موادسازنده ضروری و یک طراحی وب سایت بدون نقص برای خویش در حیث داشته باشید.

·         seo بصری وب سایت
تصاویر یکی‌از مطرح ترین قسمت های هر محتوایی هستند. شما بایستی وسعت تصاویر خویش را کاهش دهید و در اکنون کارایی نمائید از کیفیت آن‌ها چیزی معدود نشود. در این مورد هم می بایست تعادل را رعایت نمایید. ابزارهای متعددی برای seo تصاویر وجود دارا هستند که شما می‌توانید از آنان در مراحل seo بهینه سازی تکنیکال خویش استعمال نمائید.

در کل وسعت تصاویر صفحه های تارنما نباید هرمورد بیشتر از 150 کیلو بایت باشند. ولی این عدد در بعضی مفاد، استثنا هم داراست. به طور طبیعی ارتقاء وسعت تصاویر یکی‌از دست اندرکاران تاثیرگذار مهم در افت سرعت تارنما میباشد.

·         محصور کردن ریدایرکت ها
ریدارکت های چندگانه نیز میتوانند اثرات مخربی بر مراحل سرعت لود تارنما شما داشته باشند. هرچه ریدایرکت های بیشتری برای یک ورقه در لحاظ گرفته گردیده باشند، مخاطب بدون چاره می گردد فرصت بیشتری را معطل بماند. به همین عامل شما مدام می بایست تعداد ریدارکت های خویش را محصور نمایید تا مشکلی برای سئو سرعت تارنما شما به وجود نیاید.

·         کش مرورگر
کش یا این که به عبارتی یاد مخفی مرورگر، اولی باری که از یک ورقه اینترنت بازدید می‌کنید، منابع سایت را به طور اتوماتیک ذخیره می نماید. انگیزه این میباشد که مرورگر شما در هنگامی که مجدد میخواهد وارد برگه وب سایت متبوع گردد، نیازی به لود دوباره برخی مورد ها نداشته باشد. این به صورت قابل توجهی منجر ارتقاء سرعت لود برگه برای بازدید کنندگان می‌گردد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 132 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 13:40


تگ H1
تگ H1 از مهم ترین تگ‌ها برای seo و seo داخلی وبسایت به حساب سئو سایت آورده می شود. چرا؟ زیرا اساسا تیتر برگه میباشد. تگ تیتر H1 یک ادله اساسی جايگاه بندی میباشد و  ربات های موتور کاوش از آن برای درک کردن مورد شیت متبوع به کارگیری می‌نمایند. ضمنا، به کار گیری بیش تر از یک توشه تگ H1 در شیت، شغل اشتباهی میباشد و در ساختار وب سایت و دعوا بهینه سازی و سئو سایت تاثیر منفی خواهد داشت.

تگ های H2
در شرایطی که تگ H1 مانند تیتر کتاب باشد، تگ H2 مانند رمز فصل ها می باشند. می‌توانید از عنا وین H2 برای تقسیم بندی مطالب خویش به قسمت های منطقی به کارگیری نمائید. بدین ترتیب، این گزینه نیز نماد می‌دهد تگ های H2 نیز بسیار برای بهینه سازی داخلی اساسی میباشد ولی می بایست دانست که درین تگ عالی میباشد به صورت دیگری کلمه و واژه کلیدی را در اختیار بگذاریم مانند به کار گیری از عبارات کلیدی فرعی!

برای مثال ، درصورتی که تیتر برگه “شایسته ترین طرق بهینه سازی وب سایت در سال 2021 و شیوه اجرای آن‌ها” باشد، میتوانید محتوا را به دو “فصل” اساسی تقسیم فرمایید: لیستی از شایسته ترین نحوه ها و طرز پیاده سازی آنان.

تگ های H3
تگ های H3 محتوای شمارا بیشتر تقسیم بندی و پر‌نور می نماید. در واقع رمز عنوان های تگ H3، ذیل دسته راز عنوان های تگ H2 میباشند و در رابطه عنوان تگ H2 به طور جزئئ کلام می‌نماید

تگ های H4 تا H6
تگ‌های H4 ، H5 و H6 محتوای ورقه را بیشتر سازماندهی می نمایند. آنان به شما این قابلیت و امکان را می‌دهند که جزئیات بیشتری را اضافه نمائید سوای این که خواننده را با تکه های دشوار متن مشغول فرمائید. نهایی و مهم‌ترین مسئله این میباشد که سرفصل ها میتوانند به صورت بدون واسطه به سئو وب سایت شما امداد نمایند. موتورهای کاوش مانند Google مخاطب پسند بودن را تحت عنوان یک استدلال اساسی بهینه سازی داخلی برای جايگاه بندی در لحاظ میگیرند. رباتها به کارگیری صحیح از تگ‌های H را تحت عنوان یک امتیاز مثبت در لحاظ می گیرند چون پوسته بندی شیت را بدرستی ساخت‌و‌ساز می نمایند.

نوشته دارای ربط و کامل کننده
بررسی وب سایت [ارزیابی بهینه سازی وبسایت] 13 ابزار محاسبه بی نقص وبسایت
در اینجا طرح کلی یک محتوای خیالی در باب “مزایای ورزش برای تن درستی” را در لحاظ گرفتیم. شما می‌توانید از این سرمشق تحت عنوان یک نقطه مرجع برای گزینش شیوه ساخت‌و‌ساز سطح ها سرفصل در محتوای خویش به کار گیری نمائید که برای بهینه سازی داخلی وبسایت شما ضروری میباشد:

H1: مزایای ورزش برای سالمی
H2: مزایای ورزش برای تندرست سرازیر
H3: کاهش استرس
H3: کاهش اضطراب
H3: کاهش خطر افسردگی
H2: فواید فیزیکی ورزش
H3: بهبود استقامت قلبی عروقی
H3: عضله ها قادر را ارتقاء دهید
H3: ارتقاء انعطاف پذیری

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 186 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:17


ساندرز بیان کرد: « ممکن میباشد تصور کنید که محتوای شما شایسته ترین محتوا سئو سایت در عالم میباشد»، البته موتورهای کاوش، این حق را دارا هستند که معلوم نمایند شایسته ترین سود چه میباشد. بدین ترتیب یک سطح مشخص و معلوم وجود دارااست که تغییرات ما روی آن بی‌اثر میباشد.

محدودیت‌های زیرساخت داده
در شرایطی‌که شما علاقمند می‌باشید که بدانید آیا یوزرها روی دکمه خاصی کلیک می‌نمایند یا این که به یک مسیر خاص میروند، البته واقع اطلاعاتی را تصویب نکرده‌اید، نمی‌توانید آن را گزارش فرمایید. برای آن‌هایی که با این محدودیت‌ها مواجه میباشند، مایحتاج میباشد که ردیابی مطلوب و تجزیه و ارزیابی به جلو جنبش نماید تا بتوانید در غایت داده‌ها را به صدق در چنگ داشته باشید.

آنالیز اثربخشی محتوای نو
برای معین کردن اینکه چه‌گونه مخاطبان شما محتوای شما‌را شعور خواهند کرد، ما در غایت بایستی بر روی پیش‌بینی‌هایی که کردیم، محاسبه را آغاز کنیم؛ چون پیش‌بینی‌ها اصولا فرضیه ما خواهد بود. برای این فعالیت، متکی بودن به داده‌های تاریخی مانند مطالعات موردی و طریقه حریف و یافته‌های آزمایش‌ کیفی را پیشنهاد می‌نماید، که شما می توانید بر روی توده‌ای از مخاطبان غرض خویش تحت عنوان مثال اعمال دهید.

کیس استادی (Case Study)
پیشنهاد میشود سوابق کیس استادی داخلی خویش را ذخیره نمائید و کردار آنها را در بقیه مقاله‌ها خویش هم درنظر بگیرید تا بتوانید داده ها خیر و خوبی را از طرز کردار و سعی استفاده کننده به دست آورید. وی ادامه داد: «تمامی این داده ها به شما امداد خواهد کرد تا ایده بهتری از روش اجرای محتوای پیشنهادی خویش داشته باشید» KPI‌های بالقوه که ما در‌پی آن خوا هیم بود مشمول درآمد، ترافیک و معیارهای قابل مشاهده مانند Impression، سکو‌بندی‌ها و معیارهای تعامل مخاطب میباشد».

تحقیق درخصوص رقبا
جايگاه‌بندی‌ها، ترافیک تقریب زده‌گردیده (که ممکن میباشد با درجه‌بندی‌ها رابطه داشته باشند) و وسعت کاوش بیش‌ترین معیارها برای پیش‌بینی می‌باشند. ابزارهایی مانند Semrush، Ahrefs، BrightEdge، Conductor، awr و Similarweb هم میتوانند به شما دیدگاهی در رابطه طریق کارایی رقبای خویش ارائه دهند. این واقعه میتواند حقیقتا اثر گذار باشد در صورتی‌که شما بخواهید یک مبادرت خاص جاری ساختن دهید که مشابه اخلاق رقبا نباشد.

سبک آزمایشی
سبک آزمایشی، وقتی میباشد که مجموعه کوچکی از مخاطبان مقصود خویش را تعیین می کنید و از آنان درخواست می کنید به یک قطعه از محتوای شما عکس العمل علامت دهند. شما می توانید با اعضای مجموعه برای شنیدن بینش‌هایی که دارا‌هستند، مذاکره نمائید یا این که از آنان نظرسنجی تنظیم فرمایید. آنچه که شما به دنبالش می باشید و عالی میباشد از مخاطبان خویش بپرسید، این میباشد: آیا عموم نظرها قدرتمند در ارتباط این مسائل دارا هستند؟ آیا آنها نسبت به یک قطعه از محتوا عشق متعددی دارا‌هستند؟ با مطالعه این قطعه از محتوا چه کاری را معمولی‌خیس می توانند جاری ساختن دهند؟ آیا به خیر در دسترس عموم میباشد؟ این ها میتوانند برای ارائه برخورد اول و پالایش آنچه که در واقع با این قطعه تازه از محتوا اجرا می‌دهید، مطلوب باشند.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 162 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 12:59


7. لینک و پیوند به دیگر تارنما ها
پیوند های فرنگی (Outbound links) لینک و پیوند هایی می باشند که از تارنما سئو سایت شما به دیگر سایت ها داده میگردند. در شکل لینک و پیوند دادن به بقیه محتواهای دارای ربط در دیگر سایت ها به موتورهای کاوش یاری می‌کنید تا شعور بهتری از قضیه محتوای شما داشته باشند. داشتن یک‌سری پیوند فرنگی دارای ربط در محتوا می‌تواند به آن یاری دهد تا محتوایی قابل پشت گرمی بوسیله موتورهای کاوش جلوه نماید.

البته در ایجاد کرد پیوند های فرنگی به چه نکاتی اعتنا کنیم؟

به بلاگ های دارای ارتباط لینک و پیوند دهیم
مزرعه لینک و پیوند ساخت و ساز نکنیم
از ساخت و ساز پیوند های فرنگی زیاد دوری کنیم
در شکل لینک و پیوند دادن به سایتی دیگر میتوانید طی یک پست الکترونیک به آنان استحضار دهید که به یکی‌از محتواهای آن‌ها پیوند داده اید. در شکل جاری ساختن این شغل، ممکن میباشد که آن‌ها نیز در یکی مطالب آینده خویش به تارنما شما پیوند دهند. این عمل هم به شما و هم به وب سایت رقیبتان یاری خواهد کرد.

آیا پیوند دادن به بقیه تارنما ها به بهینه سازی امداد می نماید؟

در شکل لینک و پیوند دادن به یک محتوای دارای ربط در سایتی دارای اعتبار به گوگل می فهمانید که محتوای تارنما شما نیز از قیمت بالایی برخوردار‌است. در شرایط کلی این عمل می‌تواند در بهینه سازی تاثیر مثبتی به همپا داشته باشد.

همینطور صاحبین آن وبسایت ها ممکن میباشد که با با خبر شدن از وجود اینگونه لینکی از وب سایت شما بازدید کرده و در سود به ترافیک تارنما شما افزوده خواهد شد. همان گونه که گفته شد این عمل ممکن میباشد به کسب بک لینک و پیوند متقابل ختم گردد. هیچ چیز نشدنی نیست!

تا جایی که در‌این عمل زیاده روی نکنید، ساخت پیوند های فرنگی به بهینه سازی تارنما شما لطمه ای نخواهد زد.

8. لینک و پیوند دادن به بقیه صفحه ها
با اینکه کسب بک پیوند و پیوند دادن به دیگر وب سایت های دارای ربط اصلی میباشد، ولی نباید از تولید لینک و پیوند های داخلی نیز غافل گردید.

لینک و پیوند های داخلی لینک و پیوند هایی می باشند که از ورقه به ورقه ای دیگر در یک دامین داده میشوند. این پیوند ها بسیار کارامدند، به این دلیل‌که موجب جابجایی یوزرها فی مابین صفحه های تارنما شما می کردند. برای مثال در همین مقاله هر جا که موردنیاز بود، ما به محتوای دارای ارتباط دیگری از وبسایت لینک و پیوند داده ایم.

لینک و پیوند های داخلی موجب ارتقاء محتوا و تولید ها اینترنت سایتتان می شوند. براین اساس این زمان را از دست ندهید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 1303 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 12:54


فرض فرمایید شما نو وارد دنیای بهینه سازی گردیده اید؛ و تلاش نموده اید با به کار گیری سئو سایت از منابع موءثر بهینه سازی و شایسته ترین طریق های seo تارنما، شیت خویش را رویش دهید. با وجود همگی همت های شما، به لحاظ میرسد که سکو بالایی ندارید. این قابلیت وجود داراست که شما یک کدام از یکسری ایرادات مبتدیان در بهینه سازی را مرتکب گردیده باشید.
در‌این نوشته‌ی علمی، مطرح ترین خطاها مبتدیان در بهینه سازی را مرور می‌کنیم؛ تا شما بدانید در هجرت به برگه نخستین گوگل می بایست از چه کارهایی دوری کنید.

عدم seo سرعت لود شیت

یک کدام از مطرح ترین اشتباهاتی که مبتدیان در بهینه سازی بارها و بارها مرتکب میگردند، اهمیت ندادن به سرعت بار گذاری برگه میباشد. سرعت بالای سایت شما، یک ادله مهم برای تصاحب کردن جايگاه عالی در گوگل میباشد. در واقعیت، گوگل وب سایت های با سرعت بالا را در حق تقدم قرار میدهد. گفته می گردد، یادگیری طریق سئو سرعت وبسایت می‌تواند برای مبتدیان یک معضل باشد. به همین برهان به امداد بعضی منابع آنلاین موءثر نیاز خواهند داشت.
مفیدترین ابزاری که می‌توانیم در seo سرعت وبسایت به مبتدیان بهینه سازی سفارش کنیم،Google Pagespeed Insights میباشد. این ابزار فوق العاده موءثر میباشد؛ چون همگی فاکتورهای مهمی را که در سرعت وب سایت حائز اهمیتند، به شما ارائه می‌دهد.
اصلی ترین اشتباهی که مبتدیان در این مورد دارا‌هستند، عدم seo تصاویر میباشد. اکثری از سایت ها دارنده تصاویری می‌باشند که نسبتا گران قدر می‌باشند و در فیض نرخ لود وقت گیر دارا‌هستند. تغییر‌و تحول اندازه تصاویر برای سئو سرعت کلی تارنما شما ضروری میباشد.

یوزرها را به بازدید از تارنما خویش دعوت نمی‌کنید


غرض از بهینه سازی بالا وارد شدن وب سایت در نتایح کاوش، ارتقاء بازدید، ارتقا نرخ کلیک و ترافیک میباشد. با این که نحوه های تکنیکال (فنی) متفاوتی برای جايگاه بندی در گوگل وجود داراست، اکثری از مبتدیان seo یک شیوه نسبتا معمولی را فراموش می نمایند؛ که رابطه متعددی با اینکه آیا یوزرها روی سایت شما کلیک می نمایند دارااست: فراداده (متا دیتا).
متادیتا به عبارتی چیزی میباشد که در صفحه های نتیجه ها موتور کاوش ظواهر میشود. فرا داده مشتمل بر دو مؤلفه اساسی میباشد: تیتر شیت و توضیحات متا.
تیتر برگه از مهم ترین دست اندرکاران برای جايگاه بندی گوگل میباشد. براین اساس ضروری میباشد که هرکدام از صفحه ها شما به صحت تیتر بندی شوند. یکسری طرز برای سئو تیتر کاغذ برای نتیجه ها کاوش به کار گیری میشود. مثلا افزودن واژه کلیدی مهم مربوط، تحت عنوان برگه و یقین از وقت گیر نبودن آن. درصورتی که تیتر برگه شما خیلی زمانبر باشد، تماما اکران داده نمیشود. بسیار اساسی میباشد که یوزرها بتوانند تیتر برگه شمارا تماما مشاهده نمایند؛ چون از این شیوه به قضیه محتوا پی خواهند موفقیت.
اگرچه توضیحات متا به خودی خویش یک دلیل درجه بندی وجود ندارد؛ ولی در سئو برای نرخ کلیک نقش مهمی داراست. توضیحات متا شما می بایست دربرگیرنده چکیده ای بدیهی، مختصر و دیدنی در رابطه محتوای شیت باشد. این دستور سبب می‌شود تا یوزرها برای کلیلک کردن بر روی وب سایت شما تصمیم بگیرند.
از تعریف متا برای تعریف محتوا و به خواسته دعوت یوزرها برای کسب داده ها بیشتر سود بگیرید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 13:07


اهمیت بهینه سازی داخلی وبسایت در کسب و شغل های اینترنتی
بهینه سازی داخلی وب سایت (On-page بهینه سازی)، قسمت جداناپذیری از بازاریابی سئو سایت آنلاین میباشد. در طی مجال، سئو داخلی وب سایت به طور تعدادی ابزار کلیدی در دیجیتال مارکتینگ تعریف و تمجید گردیده است. این مسئله به برندهای گوناگون یاری می نماید تا به هدف ها خویش در کسب و کارشان دست پیدا نمایند.

در حالتی‌که سعی ضعیفی در بهینه سازی داخلی وب سایت خویش داشته باشید، مارک شما ممکن میباشد در موتورهای کاوش درجه ی مناسبی را اخذ نکند. در این‌حالت از رقبای خویش عقب خواهید ماند. به این ترتیب برای چشم شدن در وب، جذب مشتری و درآمدزایی به On-page سئو نیاز خواهید داشت.

درین نوشته‌علمی ما به نظارت 5 پلاگین کاربردی برای بهبود بخشیدن به بهینه سازی داخلی وب سایت خوا هیم پرداخت. این نکات بعضی از مورد ها اساسی seo وبسایت شما‌را پایین تاثیر قرار میدهد؛ استراتژی سئو، پیگیری مرتبه وبسایت در گوگل و آنالیز معیارهای مهم پیشرفت آنلاین، از قبیل این موردها می باشند.

با به کار گیری از طریق های بهبود seo داخلی وب سایت که به‌دنبال به ارزیابی آنان خوا‌هیم پرداخت، میتوانید به معیار قابل توجهی تلاش و منفعت وری تارنما خویش را در عملیات های بازاریابی ارتقا دهید.

Canonical URLs


Canonical URLs یکی‌از مهم‌ترین ابزارهای seo داخلی تارنما می باشند. این ابزار به شما در زمینه‌ی حذف محتوای تکراری و یا این که اسکن گردیده امداد می نماید. همینطور موجب می‌گردد تا  crawl – ability سایت شما به واسطه ی متاتگ های canonical ارتقا یابد.

 از خصوصیت های اثرگذار دیگر آن این میباشد که به شما این قابلیت را می‌دهد که تگ هایی را به تولید ها، تیم ها و دیگر صفحه ها سایت خویش اضافه فرمایید تا رابطه در میان صفحه های داخلی سایتتان بهبود پیدا نماید. در غایت این مراحل منجر می‌شود تا بهینه سازی داخلی تارنما شما تقویت خواهد شد. این ابزار محتوای تارنما شما‌را برای موتورهای کاوش  و یوزرها تمجید و سئو می نماید؛ با افزودن تگ Canonical.

تگ Hreflang


Hreflang در سال 2011 به وسیله گوگل ارائه شد. این تگ رابطه در میان کاوش و شرایط جغرافیایی را بهبود می‌بخشد و موجب به کارگیری از لهجه های جایگزین میشود. Hreflang باعث ارتقای ترافیک سایت شما گردیده و جریان ورودی را با مشخص و معلوم کردن محدودیت های جغرافیایی و زبانی رئیس می نماید. این گروه از تگ ها به موتورهای کاوش می فهانند که مرتبه کدام ورقه تارنما مبنی بر وضعیت مکانی آن صورت گرفته میباشد. از وقتی که Hreflang به طور غیر وابسته در  HTTP header و یا این که نقشه تارنما قرار گرفت، صاحبان تارنما ها در گزینش Location ایده آل مبتلا اختلال شدند. البته با به کار گیری از پلاگین ی hreflang tag implementer، به راحتی و به طور خود کار این تگ را به فعالیت ببرید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 187 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 13:13